Довідковий центр
- На сайті Нової Пошти за номером вашої товарно-транспортної накладної ви можете відстежити статус вашого замовлення на https://novaposhta.ua/ чи на https://ukrposhta.ua/
- Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
- Після відправки замовлення, Вам на телефон приходить смс-повідомлення з номером ТТН Вашої посилки.
- На сайті Нової Пошти https://novaposhta.ua/
- На сайті УКР Пошти https://ukrposhta.ua/
- Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
Так, якщо замовлення ще не був відправлений. В такому випадку можна звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
- Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
- Напишіть нам на https://www.facebook.com/biotus.com.ua/ чи в [email protected]
Обов'язково перед отриманням посилки перевіряйте її на цілісність упаковки і наявність товару, який ви замовили.
- Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
- Написати на наш e-mail [email protected]
- Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
- Написати на наш e-mail [email protected]
Звернутися до співробітників служби доставки, на гарячу лінію Нової Пошти 0-800-500-609 або Укрпошти 0 800 300 545 і діяти відповідно до їхніх рекомендацій.
Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96 і ми обов'язково виправимо.
Так, якщо замовлення ще не висланий, можна зв'язатися з нами за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96і ми внесемо зміни. У разі, якщо замовлення вже відправлений спосіб доставки змінювати вже пізно.
- Так, можете забрати самовивозом на вулиці Пушкінська 12А, оф.25
або
- Якщо робите замовлення на сайті до 10 ранку
Ні. Так як маршрут кур'єра планується з точних адресами і в проміжку певного часу.
Немає
- Доставка можлива з понеділка по п'ятницю з 09-00 до 18-00 кур'єрською службою по Києву
- Відділення Нової Пошти працюють і в суботу, і в неділю
З детальними умовами оплати ви можете ознайомитись з умовами на сайті в розділі «Оплата»
- Ви можете здійснити оплату замовлення банківськими пластиковими картами наступних типів: Visa, MasterCard і через сервіс Приват24
Ні! У нас найкраща безпечна система оплати. Ви не вводьте Ваш пін-код та інші особисті дані.
Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
- Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96.
- Якщо замовлення ще не відправлений, спосіб оплати зможемо виправити. Після відправлення внести зміни вже неможливо.
- Онлайн консультант
Краще дочекатися дзвінка менеджера, щоб підтвердив наявність товару, так як деякі позиції відлітають зі швидкістю вітру.
Це спосіб оплати при отриманні товару на пошті. Послугу післяплати оплачує одержувач у всіх випадках і становить вона 20 грн + 2% від суми переказу, етокоміссія Нової Пошти. Завжди можна оплатити нам замовлення нам на карту і на пошті просто забрати.
Ні, все замовлення УКР поштою відправляються тільки по передоплаті. Якщо все ж хочете зробити оплату при отриманні, виберіть спосіб доставки "Новою Поштою".
Кілька способів зробити це:
- Ввести назву товару або артикул в поле «пошук» вгорі сайту
- Рекомендуємо скористатися фільтром по товарах. Ви можете задати будь-які параметри. Наприклад: вид, тип, ціновий діапазон, виробник і т.д. А далі програма вибере відповідний товар
- Онлайн консультант завжди вам допоможе.
- Введіть назву бренду або торгової марки в поле «пошук».
- Перейдіть у вкладку Бренди і знайдіть потрібний Вам бренд, вони розміщені в алфавітному порядку
- Всі товари, які представлені на Biotus проходять ретельний контроль за термінами придатності і якості.
- Уточнити термін придатності певної позиції Ви можете у онлайн консультанта або у оператора колл центру за номерами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
- У кожній картці є статус «в наявності», «очікується» і «під замовлення» товару. Товар зі статусом «під замовлення» необхідно очікувати 7 днів доставку з США, в режимі карантину - 21 день.
- Дізнатися у оператора за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96, назвавши артикул товару.
- Уточнити у онлайн консультанта, назвавши артикул товару.
- У телефонному режимі у оператора 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
- Онлайн консультант завжди готовий допомогти.
Якщо Ви бачите в картці товару під ціною "Під замовлення" - це означає, що даного товару в наявності на складі немає, але ми привеземо його з США максимум за 10 - 21 день.
Зліва від каталогу в будь-якому розділі товарів є градація фільтрів по: бренду, ціною, формі випуску, віком, к-ву капсул в упаковці і т.д. Якщо ви вважаєте, що якогось фільтра не вистачає, будь ласка, повідомте нам і ми його запровадимо.
Це унікальний код кожного товару, за яким можна ідентифікувати товар. Код знаходиться праворуч від товару на сайті.
- Онлайн консультант на сайті
- Вам завжди допоможуть менеджери за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
- Ви можете написати нам на https://www.facebook.com/biotus.com.ua/ или в [email protected]
У кожній картці товару, внизу під його описом можна залишити або прочитати відгуки про нього. Також ви можете задати питання по товару.
- В особистому кабінеті.
- Звернувшись до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
- У онлайн консультанта
Краще створювати особистий кабінет для оперативного відстеження вашого замовлення
Статус замовлення ви можете дізнатися:
- В особистому кабінеті.
- Звернувшись до оператора за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
- Написавши на [email protected]
- У онлайн консультанта
- Вся інформація представлена у Вашому особистому кабінеті. Справа вгорі, де Ваше ім'я, підведіть курсор і натисніть "Замовлення" навпроти кожного замовлення буде видно в якому він знаходиться статусі.
- Запитати у онлайн консультанта.
- Запитати у менеджера по телефону.
- Перевірте чи всі поля Ви заповнили.
- Звернутися до онлайн консультанта
- Уточнити у оператора за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96, попередньо виписавши артикулу товарів, менеджер оформить замовлення за вас.
- Знайти потрібний продукт в каталозі.
- Вибрати потрібну кількість товару.
- Клікнути на кнопку «купити».
- Далі кнопка «оформити замовлення».
- Заповнити всі необхідні поля.
- Підтвердити оформлення замовлення.
- Отримати смс-повідомлення з номером замовлення.
- Дочекатися зворотного зв'язку від оператора колл центру, в разі якщо ви не вибрали поле «не передзвонювати».
- Зателефонувавши оператору колл центру за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96, для надання оперативного зворотного зв'язку
- Написати на [email protected], це може зайняти якийсь час.
- Зателефонувавши оператору за номерами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
- Написати на [email protected]
- Реєстрація необхідна, якщо ви хочете бачити свою історію замовлень, їх статуси. А також програма лояльності поширюється толькона зареєстрованих клієнтів.
- Можна зробити "купити в 1 клік" - без реєстрації, але тоді не буде накопичуватися сума для знижки за програмою лояльності.
- Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
- Створити нове замовлення, а в коментарі написати, щоб додали його до попереднього.
У правому верхньому куті є кнопочка "Увійти", натискайте на неї, з'явиться віконце з вкладкою "Реєстрація", заповнюєте поля і натисніть "Зареєструватися". На вказаний Вами e-mail прийде лист з підтвердженням реєстрації.
- Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
При реєстрації ви не ставите галочку в полі «підписатися на розсилку»
Якщо ви забули пароль потрібно скористатися опцією на сайті «Забув пароль?», Вона знаходиться (скріншот), в даній опції введіть свій мейл або номер телефону і вам прийде інструкція по відновленню пароля
У правому верхньому кутку є кнопочка "Увійти", натискайте на неї, з'явиться віконце з вкладкою "Реєстрація", заповнюєте поля та натисніть "Зареєструватися". На вказаний Вами e-mail прийде лист із підтвердженням реєстрації.
- Так, це можливо.
Згідно зі Статтею № 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
- Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню)
з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
- Якщо товар належної якості його повернути не можна
При отриманні товару необхідно обов'язково його оглянути на цілісність упаковки на пошті! У разі не належної упаковки або пошкодження ви можете його не брати
Ми можемо зробити заміну товару на:
- Такий же товар, тільки вже точно в ідеальному стані.
- Аналогічний товар іншої марки.
- Заміна на будь-який інший товар тієї ж вартості.
- Повне повернення коштів.
Після підтвердження нашої помилки - витрати за обмін/повернення будуть за наш рахунок
Протягом 3-х робочих днів.
Як вам буде зручніше. У нас є 2 варіанти:
На рахунок Вашої банківської карти.
Ми засоби повертаємо відразу
Посилання на розділ «знижки»
При оформленні замовлення без особистого кабінету знижки не будет.Для того, щоб всі замовлення і знижки фіксувалися - необхідно зареєструватися в особистому кабінеті
Максимальна постійна знижка у нас 7%. Також ми проводимо щотижневі знижкові акція на різні бренди і групи товарів.
Для всіх клієнтів існує додаткова знижка на день народження 5% за 5 днів до і 5 днів після Дня Народження.
Продукція з США, Каннада, Норвегія, країн Європи, Україна
З сертифікатами якості на товари ви можете ознайомитись в розділі нашого сайту Гарантія якості
Ми продаємо тільки оригінальну, якісну і перевірену продукцію
Вернуться на сторінку авторизації