Facebook Pixel

Питання - відповіді

Замовлення вже оформлений, але я хочу додати ще позицію

  • Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
  • Створити нове замовлення, а в коментарі написати, щоб додали його до попереднього.

Чи потрібно реєструватися, щоб зробити замовлення?

  • Реєстрація необхідна, якщо ви хочете бачити свою історію замовлень, їх статуси. А також програма лояльності поширюється толькона зареєстрованих клієнтів.
  • Можна зробити "купити в 1 клік" - без реєстрації, але тоді не буде накопичуватися сума для знижки за програмою лояльності.

Як відмовитися від замовлення?

  • Зателефонувавши оператору за номерами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
  • Написати на [email protected]

Як внести зміни в замовлення після його оформлення?

  • Зателефонувавши оператору колл центру за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96, для надання оперативного зворотного зв'язку
  • Написати на [email protected], це може зайняти якийсь час.

Я перший раз оформляю замовлення у Вашому магазині, як це зробити?

  • Знайти потрібний продукт в каталозі.
  • Вибрати потрібну кількість товару.
  • Клікнути на кнопку «купити».
  • Далі кнопка «оформити замовлення».
  • Заповнити всі необхідні поля.
  • Підтвердити оформлення замовлення.
  • Отримати смс-повідомлення з номером замовлення.
  • Дочекатися зворотного зв'язку від оператора колл центру, в разі якщо ви не вибрали поле «не передзвонювати».

Які є способи оформлення замовлення?

  • Через кошик на сайті.
  • Якщо у Вас 1 позиція, спробуйте скористатися формою "купити в 1 клік", де необхідно вказати тільки Ваш телефон.
  • Зверніться до онлайн консультанта.
  • Зробити замовлення за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96, попередньо виписавши артикулу товарів.
  • Напишіть нам на https://www.facebook.com/biotus.com.ua/ чи в [email protected]

Що робити, якщо не виходить оформити замовлення?

  • Перевірте чи всі поля Ви заповнили.
  • Звернутися до онлайн консультанта
  • Уточнити у оператора за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96, попередньо виписавши артикулу товарів, менеджер оформить замовлення за вас.

Хочу дізнатися статус мого замовлення

Статус замовлення ви можете дізнатися:

  • В особистому кабінеті.
  • Звернувшись до оператора за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
  • Написавши на [email protected]
  • У онлайн консультанта
  • Вся інформація представлена у Вашому особистому кабінеті. Справа вгорі, де Ваше ім'я, підведіть курсор і натисніть "Замовлення" навпроти кожного замовлення буде видно в якому він знаходиться статусі.
  • Запитати у онлайн консультанта.
  • Запитати у менеджера по телефону.

Де і як отримати інформацію про історію моїх замовлень?

  • В особистому кабінеті.
  • Звернувшись до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
  • У онлайн консультанта

Краще створювати особистий кабінет для оперативного відстеження вашого замовлення

Де прочитати відгуки про товар? І як залишити свої відгуки про товар?

У кожній картці товару, внизу під його описом можна залишити або прочитати відгуки про нього. Також ви можете задати питання по товару.

Де і як отримати консультацію по товару і його підбору?

  • Онлайн консультант на сайті
  • Вам завжди допоможуть менеджери за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
  • Ви можете написати нам на https://www.facebook.com/biotus.com.ua/ или в [email protected]

Що таке артикул товару?

Це унікальний код кожного товару, за яким можна ідентифікувати товар. Код знаходиться праворуч від товару на сайті.

Як скористатися фільтром при підборі товару?

Зліва від каталогу в будь-якому розділі товарів є градація фільтрів по: бренду, ціною, формі випуску, віком, к-ву капсул в упаковці і т.д. Якщо ви вважаєте, що якогось фільтра не вистачає, будь ласка, повідомте нам і ми його запровадимо.

Що таке товар «під замовлення»?

Якщо Ви бачите в картці товару під ціною "Під замовлення" - це означає, що даного товару в наявності на складі немає, але ми привеземо його з США максимум за 10 - 21 день.

Що робити, якщо товару немає в наявності? Як мені дізнатися про доступність продуктів до замовлення?

  • У телефонному режимі у оператора 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
  • Онлайн консультант завжди готовий допомогти.

Як дізнатися наявність товару?

  • У кожній картці є статус «в наявності», «очікується» і «під замовлення» товару. Товар зі статусом «під замовлення» необхідно очікувати 7 днів доставку з США, в режимі карантину - 21 день.
  • Дізнатися у оператора за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96, назвавши артикул товару.
  • Уточнити у онлайн консультанта, назвавши артикул товару.

Мені дуже важливо знати термін придатності товару, де я можу його уточнити?

  • Всі товари, які представлені на Biotus проходять ретельний контроль за термінами придатності і якості.
  • Уточнити термін придатності певної позиції Ви можете у онлайн консультанта або у оператора колл центру за номерами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96

Як знайти певного виробника?

  • Введіть назву бренду або торгової марки в поле «пошук».
  • Перейдіть у вкладку Бренди і знайдіть потрібний Вам бренд, вони розміщені в алфавітному порядку

Як знайти потрібний товар у такому великому асортименті?

Кілька способів зробити це:

  • Ввести назву товару або артикул в поле «пошук» вгорі сайту
  • Рекомендуємо скористатися фільтром по товарах. Ви можете задати будь-які параметри. Наприклад: вид, тип, ціновий діапазон, виробник і т.д. А далі програма вибере відповідний товар
  • Онлайн консультант завжди вам допоможе.

Не пам'ятаю пароль, що робити?

Якщо ви забули пароль потрібно скористатися опцією на сайті «Забув пароль?», Вона знаходиться (скріншот), в даній опції введіть свій мейл або номер телефону і вам прийде інструкція по відновленню пароля

Я не хочу після реєстрації отримувати розсилку, як відмовитися?

При реєстрації ви не ставите галочку в полі «підписатися на розсилку»

У мене не вийшло зареєструватися самостійно!

  • Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96

Як зареєструватися і створити особистий кабінет?

У правому верхньому куті є кнопочка "Увійти", натискайте на неї, з'явиться віконце з вкладкою "Реєстрація", заповнюєте поля і натисніть "Зареєструватися". На вказаний Вами e-mail прийде лист з підтвердженням реєстрації.

Чи є доставка в вихідний день?

Немає

  • Доставка можлива з понеділка по п'ятницю з 09-00 до 18-00 кур'єрською службою по Києву
  • Відділення Нової Пошти працюють і в суботу, і в неділю

Чи може кур'єр привезти замовлення в точно зазначений час або перетнутися зі мною в метро?

Ні. Так як маршрут кур'єра планується з точних адресами і в проміжку певного часу.

Чи є можливість отримати замовлення в день його оформлення?

  • Так, можете забрати самовивозом на вулиці Пушкінська 12А, оф.25

або

  • Якщо робите замовлення на сайті до 10 ранку

Чи можна змінити спосіб доставки?

Так, якщо замовлення ще не висланий, можна зв'язатися з нами за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96і ми внесемо зміни. У разі, якщо замовлення вже відправлений спосіб доставки змінювати вже пізно.

Що робити якщо передплачений замовлення прийшов на пошту післяплатою?

Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96 і ми обов'язково виправимо.

Що робити якщо замовлення загубився на пошті?

Звернутися до співробітників служби доставки, на гарячу лінію Нової Пошти 0-800-500-609 або Укрпошти 0 800 300 545 і діяти відповідно до їхніх рекомендацій.

Що робити якщо замовлення прийшов в неправильній комплектації?

  • Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
  • Написати на наш e-mail [email protected]

Що робити якщо в замовленні не вистачає позицій?

Обов'язково перед отриманням посилки перевіряйте її на цілісність упаковки і наявність товару, який ви замовили.

  • Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96
  • Написати на наш e-mail [email protected]

Що робити, якщо кур'єр не привіз замовлення?

Чи можна змінити дані одержувача замовлення (ПІБ і телефон)?

Так, якщо замовлення ще не був відправлений. В такому випадку можна звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96

Чи можна перенести день і адреса доставки?

  • Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96

Як дізнатися де знаходиться моя посилка, якщо я очікую її поштою?

  • Після відправки замовлення, Вам на телефон приходить смс-повідомлення з номером ТТН Вашої посилки.
  • На сайті Нової Пошти https://novaposhta.ua/
  • На сайті УКР Пошти https://ukrposhta.ua/

Як дізнатися де зараз моє замовлення?

  • На сайті Нової Пошти за номером вашої товарно-транспортної накладної ви можете відстежити статус вашого замовлення на https://novaposhta.ua/ чи на https://ukrposhta.ua/
  • Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96

Чи можу я оплатити посилку УКР Поштою при отриманні?

Ні, все замовлення УКР поштою відправляються тільки по передоплаті. Якщо все ж хочете зробити оплату при отриманні, виберіть спосіб доставки "Новою Поштою".

Що таке накладений платіж?

Це спосіб оплати при отриманні товару на пошті. Послугу післяплати оплачує одержувач у всіх випадках і становить вона 20 грн + 2% від суми переказу, етокоміссія Нової Пошти. Завжди можна оплатити нам замовлення нам на карту і на пошті просто забрати.

Чи можна відразу оплачувати замовлення або потрібно чекати дзвінка для підтвердження?

Краще дочекатися дзвінка менеджера, щоб підтвердив наявність товару, так як деякі позиції відлітають зі швидкістю вітру.

Як змінити спосіб оплати, якщо замовлення вже зроблений?

  • Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96.
  • Якщо замовлення ще не відправлений, спосіб оплати зможемо виправити. Після відправлення внести зміни вже неможливо.
  • Онлайн консультант

Що робити, якщо замовлення оплачений, а я хочу додати або прибрати товар з замовлення?

Звернутися до менеджера за телефонами 095-898-01-74, 073-043-48-83, 067-461-47-96

Чи небезпечно використовувати свою карту для оплати онлайн?

Ні! У нас найкраща безпечна система оплати. Ви не вводьте Ваш пін-код та інші особисті дані. 

Як оплатити замовлення в режимі онлайн?

З детальними умовами оплати ви можете ознайомитись з умовами на сайті в розділі «Оплата»

  • Ви можете здійснити оплату замовлення банківськими пластиковими картами наступних типів: Visa, MasterCard і через сервіс Приват24

Чи можу ці кошти врахувати в вартість наступного замовлення?

Ми засоби повертаємо відразу

Куди будуть повернуті гроші?

Як вам буде зручніше. У нас є 2 варіанти:

На рахунок Вашої банківської карти.

Як швидко мені повернуть гроші?

Протягом 3-х робочих днів.

За чий рахунок буде здійснюватися повернення і обмін товару неналежної якості?

Після підтвердження нашої помилки - витрати за обмін/повернення будуть за наш рахунок

Мені потрібно повернути товар, тому що його привезли не в належному вигляді або він зіпсований.

При отриманні товару необхідно обов'язково його оглянути на цілісність упаковки на пошті! У разі не належної упаковки або пошкодження ви можете його не брати

Ми можемо зробити заміну товару на:

  • Такий же товар, тільки вже точно в ідеальному стані.
  • Аналогічний товар іншої марки.
  • Заміна на будь-який інший товар тієї ж вартості.
  • Повне повернення коштів.

Мені потрібно повернути товар, тому що він мені не підійшов, не сподобався, я передумав.

  • Так, це можливо.

 

Згідно зі Статтею № 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

 

  1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню)

з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

 

  • Якщо товар належної якості його повернути не можна

Як перевірити справжність продуктів?

З сертифікатами якості на товари ви можете ознайомитись в розділі нашого сайту Гарантія якості

Ми продаємо тільки оригінальну, якісну і перевірену продукцію

Звідки продукція, яка представлена на сайті?

Продукція з США, Каннада, Норвегія, країн Європи, Україна

Чи є які-небудь знижки на день народження?

Для всіх клієнтів існує додаткова знижка на день народження 5% за 5 днів до і 5 днів після Дня Народження.

Яка максимально можлива знижка у вас на сайті?

Максимальна постійна знижка у нас 7%. Також ми проводимо щотижневі знижкові акція на різні бренди і групи товарів.

Якщо я оформляю замовлення не через особистий кабінет, чи буде враховуватися моя знижка і що робити якщо я забув/забула увійти, а замовлення вже оформлений?

При оформленні замовлення без особистого кабінету знижки не будет.Для того, щоб всі замовлення і знижки фіксувалися - необхідно зареєструватися в особистому кабінеті

Як отримати знижку?

Посилання на розділ «знижки»