Доставка товару
Нова Пошта
Доставка може бути виконана безпосередньо на Вашу адресу, до відділення чи поштомату Нової пошти. Терміни доставки 1 – 3 дні (в залежності від пункту призначення) . Після надсилання замовлення, ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної. Уточнити конкретну дату отримання Вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта» або в додатку. Доставка здійснюється за тарифами Нової пошти, оплата вартості доставки здійснюється на відділенні при отриманні товару або ви можете оплатити доставку у додатку “Нова Пошта” і на відділені просто забрати посилку. Важливо! Перед відправкою увесь товар перевіряється та страхується на повну вартість (якщо це замовлення з післяплатою) або оцінюється у 500 грн. (якщо це оплачене замовлення). Щоб отримати безкоштовну доставку Новою поштою, потрібно зробити замовлення на 2 300 грн. або більше. При отриманні відправлення необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова пошта" у присутності співробітника відділення. У разі неповного комплекту, нестачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон тощо) необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження, вам необхідно відмовитися від відправлення або написати претензію у відділенні. Компанія "Нова пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо вони були заподіяні з її вини.Безкоштовне зберігання на відділенні протягом 7 днів. При спливі цього терміну Ваше відправлення буде повернуто назад відправнику.
Доставка «Новая Пошта» до поштомата безкоштовно при замовленні від 2 300 грн
Доставка «Новая Пошта» до відділення безкоштовно при замовленні від 2 300 грн
Укрпошта
Доставка здійснюється до відділень АТ «Укрпошта». Терміни доставки становлять 1-2 робочих днів при виборі послуги «Укрпошта Експрес» та від 3 до 5 днів при виборі послуги «Укрпошта Стандарт». Вартість доставки розраховується відповідно до діючих тарифів Укрпошти. Оплата вартості доставки здійснюється отримувачем при отриманні відправлення у відділенні або заздалегідь через мобільний додаток «Укрпошта». Після обробки замовлення клієнт отримує SMS-повідомлення з номером експрес-накладної для відстеження відправлення. Інформація щодо орієнтовної дати доставки доступна на офіційному сайті Укрпошти або в мобільному додатку.У період з 6 по 31 червня 2025 року на відправлення замовлень “Укрпошта Стандарт” та “Укрпошта Експрес” діятиме знижка -20%.
У звичайному режимі безкоштовна доставка доступна при оформленні замовлення на суму від 2 300 грн.
Перед відправленням кожне замовлення проходить перевірку. У разі оформлення замовлення з післяплатою, товар страхується на повну вартість. При передоплаті оцінна вартість посилки становить 200 грн.
При отриманні відправлення у відділенні Укрпошти клієнт зобов’язаний перевірити замовлення у присутності працівника відділення на відповідність товарного вмісту супровідним документам. У випадку виявлення пошкоджень упаковки, механічних дефектів товару, неповної комплектації або відсутності супровідних документів (чек, гарантійний талон тощо), необхідно скласти акт невідповідності. У разі відмови від підписання акту — клієнт має право відмовитися від відправлення. Відповідно до умов надання послуг АТ «Укрпошта», термін безкоштовного зберігання відправлення у відділенні становить 7 календарних днів. Після завершення зазначеного терміну посилка повертається відправнику.
Доставка «Укрпошта Стандарт» безкоштовно при замовленні від 2 300 грн
Доставка «Укрпошта Експрес» безкоштовно при замовленні від 2 300 грн
Акція! Доставка «Укрпошти» в період 06-31.06.2025 р. -20%
Самовивіз
Адреси магазинів:
Натисніть на місто, щоб подивитись
Співробітники товар із магазину не виносять.
Нагадуємо,що з пунктів видачі Ви можете забрати своє замовлення тільки у повному обсязі,частково замовлення не видаються! Консультуйтесь з нашими спеціалістами заздалегідь та робіть свій вибір свідомо. Дякуємо за розуміння.
Доставка на точку самовивезення Biotus безкоштовна.
Для входу або реєстрації введіть свій номер телефону.
Вернуться на сторінку авторизації